Här fanns tidigare Emanuel Blumes blogg. Nu har den flyttat och finns på emanuelblume.se. Välkommen dit istället!
vit text

lördag 22 december 2012

Överlevnad, tunnbröd och jul i fjällen!

Vi överlevde jordens undergång! Det KAN ju vara så att när vi försöker lämna huset här i Ås utanför Östersund om nån timme så visar det sig att världen utanför bara är en stor eldstorm av aska och svavel, men jag tror på nåt sätt inte riktigt det.

Jag befinner mig som sagt i Jämtland med Sofia, och mycket snart åker vi till Härjedalen för att fira jul i en fjällstuga! Ser mycket fram emot det! Ingen el dock, så det här blir det sista ni hör av mig före jul!

Har undvikit att skriva de senaste veckorna här på bloggen, helt enkelt för att det har hänt så mycket. Jag har inte hunnit med att ta in alla rasistiska uttalanden, instagramupplopp, sverigedemokratiska väljarsympatier, trängselskattsdebatter och klimatrapporter. Overload liksom.

Igår bakade vi tunnbröd i bakstugan.



God jul!

Inga kommentarer: