Här fanns tidigare Emanuel Blumes blogg. Nu har den flyttat och finns på emanuelblume.se. Välkommen dit istället!
vit text

söndag 14 augusti 2011

Tillbaka till verkligheten

Hemma igen. Från en vecka i en annan verklighet. För att göra en lång historia kort så har jag spelat teater i Visby på Medeltidsveckan. Med min spexgrupp Dravel. Jag är lite för fylld av intryck och uttömd på uttrycksförmåga för att kunna skriva så mycket om det, men här är ett gäng bilder vi tog under veckan.

Hela Dravelgruppen minus vår roddare Josse - i färg! Emma Karlsson fotade.

Malin, Rasmus och jag, på väg in i Visby.

Malin och Andreas på världshuset Nunnan.

I Bastardus Sans tält efter sista föreställningen.

Agnes och Arvid på Nunnan.

Arvid och jag vid koggen i Visby hamn.

Ingen kommentar.





Inga kommentarer: