Här fanns tidigare Emanuel Blumes blogg. Nu har den flyttat och finns på emanuelblume.se. Välkommen dit istället!
vit text

tisdag 14 december 2010

Wish me luck...

Nu är det dags. I fem och ett halvt år har jag pluggat på den här utbildningen till miljövetare. Jag var 20 år när jag började 2005, och nu, på gränsen till det andra decenniet i tredje millenniet, är det dags att ta ut sin mastersexamen.

Imorgon klockan 9.00 kommer jag alltså att redovisa mitt exjobb. Inklusive opponering och hela kittet. Vill nån komma och heja på så är det öppet för allmänheten, klockan nio på morgonen som sagt i stora hörsalen på Botan, institutionen för växt- och miljövetenskaper. Det är jag och ett tiotal exjobbare till som kommer att redovisa under dagen.

Och apropå ingenting så var jag på en trevlig luciasittning igår med min fina spexförening och MatNatSex. Tyvärr lyckades jag ställa in nån knasig inställning på kameran, men det blev några fina bilder på luciatåget i alla fall.


Inga kommentarer: