Här fanns tidigare Emanuel Blumes blogg. Nu har den flyttat och finns på emanuelblume.se. Välkommen dit istället!
vit text

torsdag 8 april 2010

Med gitarr från Chile till Partille

Vad har Cirkus Miramar, jordbävning, Chile, jag och Partille gemensamt? Det är kanske inte helt lätt att lista ut för en oinvigd, men häromveckan ringde en gammal vän och undrade om jag ville vara med och spela på en stödgala för jordbävningsoffren i Chile. Absolut, det vill jag gärna, sa jag, för det ville jag ju gärna! 



Så på lördag kväll kliver jag upp på scenen på Kulturum i Partille tillsammans med andra artister, t.ex. Alice Strövare och Ragdoll Shout. Så det blir musik, dans, poesi, konst och en massa annat skoj! Har du vägarna förbi Kulturum i Partille så kom dit! Insläpp 17.30.

Dessutom är det ytterligare en gala veckan efter, men den gången i Skara. Då uppträder bland andra mina favoriter sedan 10 år tillbaka; Cirkus Miramar!

Men först är det Partille på lördag som gäller. Dock ska jag göra nåt hemligt på lördag förmiddag, som också har med musik att göra. Men jag berättar inte vad! Än.

Inga kommentarer: