Här fanns tidigare Emanuel Blumes blogg. Nu har den flyttat och finns på emanuelblume.se. Välkommen dit istället!
vit text

måndag 15 februari 2010

Konsert på Kulturhamnen

Nu är det dags igen! Efter en period där jag bara uttryckt mig kulturellt genom spexet så har det äntligen blivit dags för en liten konsert igen!

Kom till Kulturhamnen, kajskjul 46 på torsdag 18 februari, klockan 19. Då spelar jag, Alexandra Lindelöf, och dessutom en spännande dockteater! Hur ofta ser man det, liksom...?

Eftersom det är så svårt att lägga upp ett foto på något som inte inträffat än kommer här ett foto istället från en spelning i somras, på Sundsby på Tjörn. Julia Isberg fotograferade.



För att göra det hela lite spännande kommer här en lista på låtar som jag kanske kommer att spela på torsdag:

• Raketen
• Katterna i Minamata
• Cyklisten
• Spårvagnsvisan
• Hinna ifatt
• Jag skulle aldrig kasta bort nåt sånt
• Den nya restaurangen
• Hippiebarn

Kulturhamnen finns på Fiskhamnsgatan 46, hållplats Chapmans Torg.

Inga kommentarer: